24. maaliskuuta 2013

Suosikkiputelit

Kevät on sitä aikaa, kun ei mielellään kurkistele peiliin ilman meikkiä. Iho on kalpea ja täynnä pitkän talven jälkiä, eikä lisääntynyt päivänvalo juurikaan valehtele. Huh. Uskon silti, että uskollinen ihonhoito talvella palkitaan - vaikka se ei hetkittäin siltä näytä.

Vaikka mieheni ei ikimaailmassa olisi tästä samaa mieltä, en ole mikään järjetön kosmetiikan kuluttaja. Rakastan kyllä hyväntuoksuisia tuotteita ja kylpyhuoneessa on pullo poikineen (kaikki käytössä!), mutta kasvojen hoidossa olen aika uskollinen kuluttaja. Perusihonhoitosettiin on pitkään kuulunut:

Cliniquen putsari + kasvovesi
Dermalogican daily microfoliant
Cliniquen kuorintavoide
Dermalogican puhdistava naamio

En ole kuitenkaan vielä löytänyt sitä must-tuotetta kategorioissa kosteusvoiteet ja seerumit. Lumenen LAB- ja Vitamin+ -sarjojen tuotteet ovat hyviä, mutta eivät korvaamattomia. Mistäpä löytyisi samaan aikaan ravitsevat, kevyet ja heleyttävät tuotteet? Haluan hyvän tuotteen, mutta en ole valmis tuhlaamaan ballerinaparin verran rahaa purkkiin. Suosituksia?




4 kommenttia:

  1. Multa loytyy tismalleen sama setti Lumenea lukuunottamatta. :) Lumenekin tarjoaa hyvia tuotteita, jotka valitettavasti eivat ole nyt saatavilla. Cliniquesta ja Dermalogicasta en luopuisi mistaan hinnasta! Itse olen myos uskollinen Biothermin voiteille. Talveksi sita vaaleanpunaista, kesaksi vaalean vihreaa. Tassa vaiheessa vuotta oranssi Multi Recharge saattaisi toimia. Aika arvokkaitahan nama ovat, mutta Sokoksen tarjouksista ja Hulluilta Paivilta olen naita hamstrannut. Kannattaa kokeilla!

    VastaaPoista
  2. Ok - kiitos vinkistä! Olen silloin tällöin testannut näytteitä naistenlehtien välissä ja olen tykännyt, mutta pitänee ottaa totisempaan testiin. Lentokentältähän näitä voisi tietysti keräillä myös! :)

    VastaaPoista
  3. Aloitin juuri käyttämään elämäni ensimmäisiä seerumeita ja olen ollut tosi tyytyväinen. Suosittelen kääntymään luonnonkosmetiikan puoleen ja etsimään sieltä mikä sopii omalle iholle. Minulla on siis käytössä Weledan granaattiomena seerumi ja Flow ruusunmarjaöljy seerumi. Erityisesti jälkimmäinen on tehnyt ihmeitä kuivalle sekaiholleni :)

    Kiva blogi :)
    Jenni

    VastaaPoista
  4. Kiitos - kiva kun olet eksynyt tänne. :)
    Minäkin olen alkavassa seerumi-koukussa. Tuntuu, että Suomen oloissa iholle ei vain riitä pelkkä kosteusvoide, tarvitaan kunnon boostia alle silloin tällöin! Pitää kokeilla noita suosittelemiasi myös!

    VastaaPoista